Minimakeover

Jag fick denna väska i födelsedagspresent för några veckor sen. Den är bra storlek till dator osv, men var inte helt såld på de guldiga handtagen. Så jag köpte vit färg för att göra en minimakeover och måla om dem. 

makeoverväska

makeoverväska1

(Detta för för övrigt vad som händer när man försöker fota något/n hemma hos mig.) 

makeoverväska

Jag hittade på vägen från färgbutiken ett par bambuhandtag i en syaffär. De kändes lite roligare än de säkert lite randiga handtagen som det annars blivit så de fick också följa med hem. Jag (killen i cykelaffären över gatan) började med att klippa bort de gamla handtagen. 

makeoverväska

Sen var det bara att sätta i den nya handtagen som egentligen är lite för stora för hällorna, men nobody is perfect så det funkar ändå.

makeoverväska

makeoverväska

Kommentera

